Zgodovina podjetja INTERSPORT

IIC-INTERSPORT INTERNATIONAL Corporation je nabavna in upravljalska družba skupine INTERSPORT, ki je z več kot 5400 prodajalnami v 42 državah največja svetovna maloprodajna mreža z izdelki za šport.

Leta 1968 se je 10 uspešnih nabavnih organizacij združilo s skupnim ciljem – oblikovati mednarodno organizacijo, ki bo kupcem ponujala največ prednosti, jim nudila zaupanje v trgovce in popolno zadovoljstvo s kupljenimi izdelki. Na skupščini v Parizu so oblikovali INTERSPORT in nov svet razumevanja športa se je pričel.


Po več kot 40 let delovanja, je INTERSPORT presegel vsa pričakovanja. Z več kot 5400 prodajalnami se raztezamo prek 42 držav sveta - od Kanade do Turčije in Finske, od Južne Koreje do Maroka. V oktobru leta 2012 je IIC prevzel 100 % delež ameriške franšizne maloprodajne verige The Athleteʼs Foot (TAF) in tako vstopil na nove trge Združenih držav Amerike, Južne Amerike in Avstralije.

V INTERSPORT-u smo ponosni na svoje znamke, ki jih najdete ekskluzivno v naših prodajalnah: McKINLEY, FIREFLY, ETIREL, ENERGETICS, NAKAMURA, TECNO PRO, DYNATOUR, PRO TOUCH. V ponudbi nastopajo skupaj s svetovno poznanimi blagovnimi znamkami kot so Adidas, Asics, Atomic, Nike, The North Face, Puma, Salomon, Elan, Fischer, Kettler, Teva, Joma, Lotto, Rip Curl, Jack Wolfskin, Merrell, Mizuno, Polar, Garmin, Head, Wilson, Prince, Babolat in drugimi, ki z najnovejšimi produkti in najboljšimi športniki nagovarjajo milijone ljudi po svetu.

Kupci so v središču našega vsakodnevnega delovanja. Še naprej si bomo prizadevali, da bi izpolnili potrebe in pričakovanja, ki jih imajo naši kupci  pri  ukvarjanju z raznovrstnimi športnimi aktivnostmi in vam v urejenem in sodobno opremljenem prodajnem okolju ponudili kakovostne izdelke za šport in prosti čas, novosti, posebne kolekcije ter strokovno podporo, da se boste s svojimi športnimi aktivnostmi brezskrbno in z veseljem ukvarjali.

Čeprav je INTERSPORT mednarodno podjetje, se za nas vse začne in konča na lokalnem nivoju. To nam omogoča, da spoznavamo potrebe in želje naših kupcev, združena prizadevanja na mednarodni ravni nam omogočajo, da na lokalnem nivoju ponujamo najnovejšo in najsodobnejšo športno opremo, skupaj s strokovno opravljenimi storitvami in nasveti.

Na slovenskem trgu je INTERSPORT prisoten od leta 1999, ko je bila v Mercator centru v Ljubljani odprta prva prodajalna INTERSPORT. Z vključitvijo v verigo prodajaln INTERSPORT in prevzema njihovih visokih standardov, je tudi slovenskim kupcem na voljo najsodobnejša in kakovostna športna oprema po konkurenčnih cenah, sodobno prodajno okolje in storitve, s pomočjo katerih vam pomagamo izbrati izdelek po meri vaših zahtev in potreb. Danes v Sloveniji najdete 34 prodajaln ter eno franšizno prodajalno INTERSPORT.