The World‘s Number 1 in Sports Retailing.

Fitnes dodatki

Vadbene podloge

Določena domača vadba vsebuje številne vaje, ki jih je treba izvajati v ležečem, sedečem ali klečečem položaju. Ker potekajo v glavnem na tleh, se lahko hitro znajdemo pred težavo, saj trda tla predstavljajo izjemno neudobno oviro za izvedbo določenih vaj. Prav zaradi tega si je pametno omisliti posebno vabeno podlogo, s pomočjo katere bomo vadili na mehkem, vadba pa bo v trenutku postala udobna.

Seveda je na trgu izjemno velika ponudba najrazličnejših vadbenih podlog, ki se razlikujejo glede na namembnost in način vadbe. Največje razlike so v debelini in površini pa tudi v strukturi vadbene površine.

Poznamo različne podloge:
1. Joga podloge so tanjše, večina jih je iz PVC-ja, nekatere tudi iz naravnih materialov.
2. Pilates podloge so nekoliko debelejše (med 1.5 in 1.9 centimetra), dolge so med 140 in 216 centimetri in široke med 58 in 100 centimetri. Spodnja površina se mora dobro prilegati tlem.
3. Splošne podloge so podobnih dimenzij kot za pilates. Površina je prekrita s splastjo vinila, ki omogoča lažje čiščenje.
4. Trpežne podloge so nekoliko debelejše in izdelane iz materialov, ki zagotavljajo daljšo življenjsko dobo.

Sam svoj fizioterapevt

Vsaka telesna vadba je svojevrsten napor, ki zahteva tudi določeno mero počitka in regeneracije. V ta sklop spadata tudi masaža in fizioterapija, ki sčasoma postane pomembni sestavni del športne higiene. Na ta način mišična vlakna spravimo v njihov osnovni položaj, jih osvežimo in preprečujemo nastajanje različnih vozlov in otrdlin, iz katerih se lahko razvijejo resnejše poškodbe. Priporočljiva je masaža vsaj enkrat na štirinajst dni. Takrat se je pametno prepustiti rokam strokovnjaka. Številni resni rekreativci pa so tudi neke vrste lastni maserji, saj s pomočjo različnih pripomočkov sami skrbijo za lastne mišice.