The World‘s Number 1 in Sports Retailing.

S palicami gre lažje

Pohodniške palice pri hoji aktivirajo mišice rok in zgornjega dela telesa, poleg tega pa povečujejo stabilnost in izboljšujejo izkoristek energije.



Zakaj so pohodniške palice koristne?
 

  • pomagajo tako pri vzponih kot sestopih;
  • lažje hodimo v enakomernem ritmu, ki je z vidika porabe energije ekonomičnejši;
  • pri spustih v dolino nam pomagajo pri lovljenju ravnotežja in stabilnosti;
  • ponujajo dodatni dve oporni točki, kar zmanjšuje možnost zdrsa na zasneženi ali spolzki podlagi;
  • razbremenjujejo sklepe in okostje, ki so pri spuščanju podvrženi precej večjim silam kot na ravnini;
  • pomagamo nam, kadar pot vodi skozi grmičevje, z njimi lahko odrinemo kakšno vejo, odstranimo pajčevino in si pomagamo pri odkrivanju različnih nevarnosti.




DOLŽINA PALIC
Pomembna je prava dolžina palic. Določimo jo tako, da palico zapičimo v tla približno 15 centimetrov pred čevljem, kot komolcev pa mora znašati 90 stopinj.
Najbolj primerne so palice, ki so nastavljive po višini, saj za vzpon potrebujemo približno 5-10 centimetrov krajše palice kot za sestop.
 

TEHNIČNE LASTNOSTI PALIC
Za vse pohodnike, ki imajo težave z gležnji in koleni so priporočljive palice, ki imajo vgrajene posebne blažilce, ti absorbirajo določeno silo, ki nastane med hojo.
Izdelane so iz aluminija ali ogljikovih vlaken. Slendje so precej lažje, vendar so bolj občutljive na udarce.
Ročaji so izdelani iz gume, plute ali posebne pene.
Palice je opremiti z različnimi nastavki, ki jih namestimo na konice. Na voljo so različice za treking, nordijsko hojo in hojo po tržih površinah;