The World‘s Number 1 in Sports Retailing.

4 nasveti, kako izgubiti odvečne kilograme s tekom

Tek predstavlja preprosto in učinkovito vadbo za kurjenje dodatnih kalorij, odvečne maščobe in izboljšanje telesne pripravljenost. Upoštevajte naše 4 nasvete in maksimalno optimizirajte svoj trening.

Trendi vedno znova porajajo nove oblike vadb. Če vas te morda ne pritegnejo, vam še zmeraj ostane tek, ki ostaja med najboljšimi vajami za kurjenje kalorij in izgubo teže. 

Nasvet #1- Naj tek postane tvoja vsakodnevna aktivnost

 

Če želite shujšati s tekom, morate teči vsaj 4 - krat na teden. 

Prvi korak je, da tek postane del vašega vsakodnevnega življenja. Odločite se, kateri del dneva vam najbolj ustreza za vadbo. Rezervirajte si čas v vašem koledarju, ki ga nameniš za tek. Tako boste lahko druge obveznosti prilagodili času za tek.

 

Nasvet #2: Začnite počasi

Zelo pomembno je, da s treningom teka začnete počasi. Na začetku prilagodite razdaljo in čas svojim zmožnostim. Začnite s treningom kombinacije teka in hoje, ki naj traja 20 minut na dan.

Po enem ali dveh tednih podaljšajte čas svojega treninga na 30 minut. Ko vam tak trening več ne bo predstavljal napora, ste pripravljeni za naslednji nivo!

 

 

Nasvet #3: Ni vsak tek enako učinkovit

 

Pogosta napaka, ki jo počnemo tekači je, da tečemo teden za tednom enako razdaljo in z enakim tempom. Vaše telo se navadi na ritem treninga in tako sčasoma ne izgubljate več odvečnih kilogramov.

Če želite shujšati s tekom, morate teči pod večjo obremenitvijo. Organizirajte si trening tako, da tečete hitro 30 sekund in nato naslednje 3 minute nadaljujete z lahkim tekom. Zadevo ponovite 5-6 -krat. Ko tečete hitro, krepite več mišic in tako izgubljate kalorije tudi po končanem treningu.

 

Nasvet #4: Skrivnost je v mešanem treningu

 

Skrivnost za hujšanje s tekom je, da združite različne načine teka in treninga za krepitev mišic.
Tvoj tedenski plan naj vključuje kombinacijo teka na dolge razdalje in intervalnega teka. S tekom na dolge razdalje povečate vzdržljivost, čas treninga naj bo 45 minut. Vsake dva tedna namenite 15-20 minut vajam za krepitev mišične mase.

 

Za konec
Hujšanje s tekom zahteva jasno postavljeno strategijo in vsestranski pristop.  Vendar nagrada pride! Če se držite načrta, skrbite za uravnoteženo prehrano in popijte veliko vode – izgledali in počutili se boste veliko bolje.